Skip to main content
Sezon 2025

Politica de rezervări

  • Dragi călători,

    Ne bucură interesul manifestat față de Zaga Zaga Sat și așteptăm să vă avem ca oaspeți. Ne dorim să vă oferim o experiență cât mai plăcută în satul nostru de vacanță, drept pentru care vă rugăm să citiți și să țineți cont de următoarele reguli și informații atunci când efectuați o rezervare la Zaga Zaga.

    MARFISHING SRL, în calitate de proprietar al website-ului www.zagazaga.ro, își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și Politica de rezervare, fără niciun fel de notificare prealabilă.

    EFECTUAREA REZERVĂRII

    Efectuând o rezervare în satul nostru de vacanță, sunteți de acord atât cu politica de rezervare, cât și cu termenii și condițiile care se aplică sejurului, toate acestea având valoarea unui contract.

    Verificarea disponibilității și rezervarea directă a unui sejur la Zaga Zaga se fac pe platforma noastră de rezervări online: booking.zagazaga.ro.

    Alocarea camerelor se face în mod automat și aleatoriu, din motive tehnice și de bună funcționare.

    În weekend, se procesează doar rezervări de minim 2 nopți (vineri + sâmbătă). 

    Confirmarea rezervării unei unități de cazare sau a unei oferte speciale se face printr-un email automat cu detaliile rezervării, trimis pe adresa de email furnizată în procesul de rezervare online. Vă rugăm să vă asigurați că introduceți o adresă de email corectă.

    Tarifele afișate pot suferi în orice moment modificări (în sensul majorării sau micșorării acestora) în funcție de perioadă, de gradul de ocupare sau de anumite oferte speciale aplicate (Early Booking, Last Minute etc.).

    POLITICA DE PLATĂ

    Vă rugăm să verificați cu atenție detaliile tipului de rezervare aleasă înainte de a efectua și a confirma rezervarea sejurului la Zaga Zaga

    Rezervare NERAMBURSABILĂ:

    • Contravaloarea sejurului se achită integral în momentul rezervării.
    • În cazul în care utilizați un card de debit/credit, plata se efectuează online prin intermediul procesatorului de plăți Stripe și este procesată instant, în mod securizat, direct de pe cardul de credit/debit furnizat (Visa, MasterCard, Maestro).
    • În cazul în care utilizați un card de tichete de vacanță, vă rugăm să utilizați bifa dedicată în cadrul procesului de rezervare, iar cardul va fi debitat în termen de până la 72 de ore.
    • Rezervarea este considerată confirmată doar în momentul în care plata este aprobată, confirmarea plății făcându-se printr-un mesaj automat (receipt) cu detaliile rezervării și suma achitată.
    • Orice modificare sau anulare a sejurului atrage după sine pierderea plății efectuate în avans.

    Rezervare FLEXIBILĂ și GARANTATĂ:

    • În momentul procesului de rezervare online a sejurului, viitorului oaspete i se va solicita furnizarea unui card bancar de credit/debit valid.
    • Clientul poate modifica sau anula sejurul cu până la 15 zile înainte de ziua sosirii fără să i se perceapă vreo taxă.
    • În cazul în care rezervarea nu a fost modificată sau anulată cu până la 15 zile înainte de ziua sosirii, cardul furnizat va fi debitat – rezervarea este astfel confirmată și devine din acel moment nerambursabilă.
    • În cazul în care se utilizează un card de tichete de vacanță, clientul este responsabil să se asigure de valabilitatea voucherelor la data la care acesta va fi debitat.
    MODIFICAREA / ANULAREA REZERVĂRII

    În caz de anulare sau modificare a unei rezervări NERAMBURSABILE, suma plătită în avans va fi reținută în totalitate, fără posibilitatea de a fi rambursată.

    În cazul rezervării FLEXIBILE și GARANTATE, aceasta poate fi anulată sau modificată cu până la 15 zile înainte de sosire, fără a se percepe nicio taxă. 

    În cazul în care oaspetele dorește diminuarea perioadei de ședere în timpul sejurului, suma achitată inițial nu se returnează și nu se compensează cu alte servicii.

    Pentru clienții care nu se prezintă la cazare în ziua de check-in (conform rezervării confirmate), rezervarea va fi anulată în totalitate și se va reține contravaloarea întregului sejur. 

    VOUCHERE DE VACANȚĂ

    Acceptăm toate tipurile de vouchere de vacanță emise în România: Pluxee, Edenred și UP România.

    Voucherele de vacanță electronice (de tip card) pot fi folosite pentru rezervările și plățile online la Zaga Zaga, marcând bifa dedicată în procesul de rezervare online.

    Acestea sunt nominale, drept pentru care rezervarea se procesează pe numele titularului, fiind obligatoriu ca acesta să se cazeze și să furnizeze CNP-ul în vederea facturării conform cerințelor ANAF. Valoarea voucherelor nu poate fi rambursată.

    Vă rugăm să vă asigurați de valabilitatea voucherelor la data la care cardul de vacanță va fi debitat (în funcție de tipul de rezervare pentru care ați optat – Nerambursabilă sau Flexibilă și Garantată).

      REDUCERI

      În anumite perioade din an, putem avea active pe platforma noastră de rezervări online reduceri speciale de tip Early Booking, Minim Stay sau Last Minute. Acestea sunt valabile pe o perioadă limitată și se aplică în anumite condiții.

      Reducerile de acest tip nu se aplică retroactiv rezervărilor deja confirmate.

      Ne rezervăm dreptul de a modifica, suspenda sau anula orice ofertă promoțională de acest tip, în orice moment, fără notificare prealabilă și fără a fi necesară justificarea deciziei.

      OFERTE

      În anumite perioade din an, putem avea active pe platforma noastră de rezervări online oferte speciale. Acestea sunt valabile doar pentru rezervările efectuate în perioadele în care sunt active și în condițiile specificate la momentul publicării.

      Fiecare ofertă poate avea termeni și condiții specifice, alături de facilități și beneficii incluse în mod specific – aspecte care vor fi detaliate în descrierea promoției respective. Vă rugăm să citiți cu atenție descrierea ofertei înainte de a o rezerva.

      Fiecare ofertă poate avea condiții specifice prin care beneficiile incluse se pot sau nu se pot cumula cu alte promoții, discounturi, coduri promoționale.

      Ofertele nu se aplică retroactiv rezervărilor deja confirmate – excepție făcând situația în care se poate face upgrade pe rezervarea deja efectuată în perioada în care devine activă o ofertă, achitându-se diferența beneficiilor suplimentare incluse.

      În cazul unor situații excepționale ce țin de organizarea serviciilor interne Zaga Zaga și care pot afecta oferirea unor pachetele promoționale deja rezervate, vom căuta să oferim alternative cât mai avantajoase pentru oaspeții noștri sub formă de vouchere valorice, care pot fi folosite pe parcursul sejurului rezervat, inclusiv posibilitatea anulării rezervării – fără costuri suplimentare.

      Ne străduim să asigurăm acuratețea informațiilor privind ofertele, însă în cazul unor erori tehnice, tipografice sau umane, ne rezervăm dreptul de a corecta aceste informații și de a anula rezervările efectuate în baza unor prețuri sau condiții incorecte.

      REZERVĂRILE DE GRUP

      În cazul rezervărilor de grup, ni se va furniza un rooming list cu până la 7 zile înainte de sosire (check-in) ce va include numele, adresa de e-mail și numărul de telefon pentru fiecare oaspete care urmează să fie cazat.

      Titularul rezervării de grup este răspunzător material pentru orice anulare individuală, precum și pentru orice pagubă cauzată pe întreaga perioadă a sejurului.

      POLITICA DE SOSIRE / PLECARE

      Primirea camerei (check-in) se face după ora 16:00 și până la ora 20:30. 
      Vă rugăm să informați recepția în cazul în care ajungeți la check-in după ora 20:30.

      Pentru o bună desfășurare a activității noastre și pentru a reduce cât mai mult timpul de așteptare, accesul în zona de cazare se face doar după ce primiți cheia.

      Eliberarea camerei (check-out) se face până în ora 11:00.
      Eliberarea camerei mai târziu de ora 11:00 (late check-out*) este un serviciu disponibil la cerere, se face doar cu acordul Recepției și contra-cost.
      *Serviciul este indisponibil duminica și în zilele de sărbători legale.

      MENȚIUNI SPECIALE
      • În majoritatea unităților de cazare (bungalou, bungalou Vama pe Lacul Mare, Visul Pescarului 12, casă plutitoare, casă cu ciubăr, iurtă sau cort deluxe), se pot caza maxim 3 adulți și 1 copil (sub 14 ani) SAU 2 adulți și 2 copii (sub 14 ani)
      • În anumite unități de cazare (Casă în copac, Bungalou Vama pe Lacul Mic, Visul Pescarului 13 și 14) se pot caza maxim 3 persoane, respectiv fie 3 adulți, fie 2 adulți și 1 copil (sub 14 ani).
      • În Casa de pe insulă și Casa de la fermă, se pot caza maxim 4 adulți SAU 2 adulți și 2 copii (sub 14 ani).
      • Persoanele de peste 14 ani sunt considerate adulți în locația noastră.
        ACCES PISCINĂ EXTERIOARĂ

        Oaspeții cazați în cadrul Zaga Zaga (indiferent de tipul de unitate de cazare) au acces gratuit la piscină pe toată durata sejurului (în intervalul cuprins între ora de check-in și ora de check-out).

        Program de funcționare (în timpul sezonului estival) va fi afișat pe pagina dedicată. Acesta poate suferi modificări în cazul unor condiții meteorologice nefavorabile.

          ANIMALE DE COMPANIE

          Acceptăm cazarea cu animale de companie (câini și pisici) contra-cost: 15 euro/noapte/animal de companie, plus o garanție de 100 euro în momentul sosirii, la check-in, în următoarele condiții:

          • animal de companie doar de talie mică (maxim 9 kg)
          • accesul interzis la Restaurante („La Iaz” & „Cherhanaua plutitoare”), Ferma de animale, Ferma piscicolă, Piscină sau Hambar
          • recomandăm evitarea zonei Litcov – Pădurea cu căprioare
          • animalul de companie va fi tot timpul în lesă în spațiile comune din satul de vacanță
          • posesorul se obligă să curețe în urma animalului său de companie

          [!] NU se acceptă cazarea cu animale de companie în Casele cu ciubăr, Casa de pe insulă și Casa de la fermă.  

          [!] Important: Pentru a avea grijă de confortul oaspeților noștri, folosim diferite soluții pentru combaterea rozătoarelor. Acceptând să veniți cu un animal de companie, vă asumați responsabilitatea supravegherii în permanență a prietenului necuvântător. Zaga Zaga nu își asumă responsabilitatea pentru ingerarea oricăror substanțe toxice de către animalul de companie.

          DEZINSECȚIE / IGIENIZARE

          În fiecare vineri, în intervalul 11:00 – 16:00, se face dezinsecție exterioară (în natură) în zona Vama – în jurul tuturor unitățile de cazare.  

          Fiind amplasat în mijlocul naturii, în satul nostru de vacanță se poate interveni, la nevoie, cu acțiuni de dezinsecție inopinate. Intervalele orare și planul de acțiune în această direcție vor fi comunicate de către Recepție în perioada sejurului.


          În cadrul satului de vacanță Zaga Zaga, semnalul GSM și semnal de date mobile sunt fluctuante, fiind influențate atât de zona în care vă aflați, cât și de operatorul pe care îl folosiți.

          Acoperire semnal voce:

          • Vodafone, Orange: foarte bună
          • Telekom: bună
          • Digi: slabă

          Zone comune cu semnal Wi-Fi pentru oaspeți și vizitatori: Recepție, Restaurantele („La Iaz” & „Cherhanaua plutitoare”) și Vama (zona „La Camioane”).


          FORȚĂ MAJORĂ / STARE DE URGENȚĂ

          În cazul în care activitatea satului de vacanță Zaga Zaga va fi întreruptă printr-un eveniment de forță majoră sau de instaurarea a stării de urgență, conform reglementărilor legale, rezervarea confirmată poate fi reprogramată în baza avansului achitat oricând în sezonul în curs sau sezonul următor, în limita disponibilității, cu recalcularea tarifului în funcție de ofertele în curs.

        Regulamente


        • Vă invităm să consultați și celelalte regulamente ale satului de vacanță Zaga Zaga: